Śmierć bliskiej osoby to przykre wydarzenie, które może obniżyć nasz nastrój i motywację do wykonywania nawet najprostszych codziennych obowiązków. W takich chwilach naturalne jest, że trudno jest nam zdobyć się na siłach, by wyjść z domu i załatwić formalności związane z pogrzebem. W Domu Pogrzebowym Elegia wiemy, że żałoba wymaga czasu i spokoju. Dlatego stworzyliśmy usługę mobilnego biura, dzięki której wszystkie ważne sprawy związane z pożegnaniem bliskich możesz bezpiecznie załatwić w swoim domu.
Obsługa mobilnego biura
Po umówieniu się na wizytę, pracownik naszego biura udaje się pod wskazany adres. Na miejscu omawiane są wszystkie kwestie związane z organizacją uroczystości, formalnościami urzędowymi, wyborem trumny czy urny, kwiatów i pozostałe szczegóły ceremonii. Podczas spotkania możemy również zgromadzić niezbędne dokumenty do uzyskania aktu zgonu czy zasiłku pogrzebowego, odciążając rodzinę z dodatkowych obowiązków.
Komfort i dyskrecja
Usługa mobilnego biura przeznaczona jest dla osób, które ze względu na stan zdrowia, wiek, trudności emocjonalne lub inne okoliczności nie mogą lub nie chcą wychodzić z domu. Spotkanie przebiega w spokojnej atmosferze, z pełnym poszanowaniem prywatności i uczuć rodziny.
Misją Domu Pogrzebowego Elegia jest towarzyszenie rodzinom w ich żałobie. Nasze mobilne biuro wpisuje się w tę misję, dzięki temu rozwiązaniu rodzina może zorganizować godne pożegnanie dla bliskiej osoby, bez konieczności wychodzenia z domu i bez dodatkowego stresu.
Jeśli potrzebują Państwo tego typu pomocy, jesteśmy gotowi zatroszczyć się w dowolnym i odpowiednim momencie, aby wspólnie zaplanować wszystkie elementy uroczystości oraz, aby odciążyć Państwa w trudnym czasie straty.